top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תMaya Chen

הזמנת כרטיסי טיסה לקראת הרילוקיישן- כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול

הזמנת כרטיסי טיסה היא צעד משמעותי לקראת הרילוקיישן ובדרך כלל גורמת לנו להרגיש שזהו, זה באמת הולך לקרות, הרילוקיישן הזה באמת יוצא לפועל.

ולכן זה מובן מאוד למה רוב האנשים דוחים את ההחלטה ואת ההזמנה.

בנוסף , מדובר גם בצעד יקר ולכן כדאי לתכנן אותו טוב ולעשות את כל הבירורים, לפני שמזמינים כרטיסים וכל ביטול יעלה לכם הרבה כסף.


כשהזמנתי לפני מספר ימים כרטיסי טיסה לאטלנטה רעדו לי הידיים. ממש הרגשתי איך אני עכשיו חורצת את הגורל של המשפחה שלי בהחלטה לכל החיים.

דחיתי את הזמנת הכרטיסים במשך כמה שבועות וכל פעם בתירוץ אחר, פשוט כי ידעתי שיש פה אמירה ועוד לא הייתי מוכנה לעשות אותה.

ואז הגיע הרגע בו לפתע הייתי מוכנה. אז ניגשתי לאתר של דלתא, הזמנתי כרטיסים, הבת שלי צילמה את הרגע בו לחצתי "שלם" וזהו.

עכשיו יש כרטיסים. עכשיו הרילוקיישן באמת יוצא לפועל. 😱



ובכל זאת, מבחינה פרקטית כדאי לעשות גם כמה בירורים מראש,

ולכן ריכזתי עבורכם פה מספר נושאים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים כרטיסי טיסה:


בעלי חיים


אם יש לכם בעל חיים, בדקו איזה חברת תעופה מאפשרת להעביר בעלי חיים, כמה זה יעלה, באילו מחלקות בטיסה תוכלו לטוס עם בעל החיים (אם מעלים אותו לתא הנוסעים), מה התנאים מבחינת החברה להעברת בע"ח (לא חייב להיות דומה לתנאים של המדינה אליה אתם עוברים או ממנה יצאתם), האם אפשר להעביר את בעל החיים בתא הנוסעים או בתא המטען, מה הגודל המותר למנשא/כלוב, מה הטיפול שיקבל בע"ח שלכם בתא המטען, אם יש קונקשיין-האם יוציאו אותו מהכלוב והאם אפשר לעשות קונקשיין בלי שיעבירו את בעל החיים להסגר (לדוגמא כשטסים דרך אנגליה בקונקשיין, בע"ח חייב להכנס להסגר גם אם אתם רק עוברים שם).



כיוון אחד מול הלוך/חזור


כרטיס לכיוון אחד עולה יותר מאשר כרטיס הלוך חזור. יש אנשים שקונים כרטיס הלוך-חזור עם תאריך חזרה עתידי ואחרי המעבר משנים את הכרטיס לתאריך אחר, או פשוט לא מגיעים לטיסה. (אל תראו את זה כהמלצה אלא כתיאור מקרה).


שדרוג המושבים בטיסה


אם אפשר, אני ממש ממליצה לשדרג למקומות עם קצת יותר מקום ברגליים כדי שחווית הטיסה וההגעה למדינה החדשה תהיה חוויה חיובית. בדרכנו חזרה לישראל הצלחנו לשדרג למחלקת עסקים (בשדה, בשאלה מקרית, במחיר מצחיק) וזו היתה חוויה נפלאה- גם עבורנו וגם עבור החתולים שלנו 😜.

מתאים בעיקר לטיסות ארוכות כמו הטיסה לארה"ב.

במידה וטסים עם תינוקות ורוצים את הבסינט, כדאי לוודא שאכן יש אחד זמין בטיסה המבוקשת.


עומרי נהנה לראשונה ממחלקת עסקים

משקל המזוודה ומחיר מזוודה נוספת


מי שעושה רילוקיישן יוצא לרוב עם המון מזוודות על מנת לחסוך עלות של מכולה. בדקו מה המחיר לכל מזוודה נוספת ומה המשקל שאפשר למלא בכל מזוודה.

בהערת אגב, לא חייבים לשלוח מזוודות, אפשר גם קופסאות כל עוד המשקל מאושר. (ולפוסט בנושא אפשרויות השילוח לחצו פה).


המון מזוודות ותיקים על הרצפה
צריך לוודא שהכל נכנס למטוס..

קונקשיין


החליטו אם אתם רוצים טיסה ישירה או טיסה עם קונקשיין (במידה ויש את האפשרות לטיסה ישירה).

אם אתם עושים קונקשיין, בדקו שיש לכם לפחות 3 שעות בין טיסה לטיסה, כך שגם אם יהיה איחור תספיקו להגיע לטיסה הנוספת שלכם. אני אישית לא אהבתי את שדות התעופה בניו יורק אבל לפעמים אין ברירה לעבור דרכם.


בדקו מה אפשרות הביטול וההחזר הכספי של חברת התעופה.


לכל כרטיס טיסה יש חוקים משלו ועלות שונה לביטול (אם בכלל). לפני שאתם מזמינים, וודאו שאתם יודעים מה עלות הביטול או השינוי.



וזהו.

עכשיו הזמן להכנס לאתר של חברת התעופה המועדפת עליכם (ועדיף אליה ישירות ולא דרך אתר אינטרנטי צד ג') ולהזמין את הכרטיס בהתאם לתאריך ולשעה המועדפת עליכם.

אני יודעת שזה צעד קשה גם כלכלית וגם נפשית, ולכן עיצמו שניה עיניים לפני הלחיצה על כפתור "שלח" והביעו כוונה שהטיסה הזו תביא אתכם למקום טוב יותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

ושיהיה לכם בהצלחה וטיסה נעימה!

(טיפים לטיסה עם ילדים תוכלו למצוא פה)


אם יש לכם עוד עצות לגבי הזמנת כרטיסי טיסה לקראת הרילוקיישן אשמח לשמוע ולהוסיף פה בפוסט ואם אתם מחפשים ליווי לקראת הרילוקיישן אשמח להפגש לשיחת הכרות ללא תשלום!



Comments


bottom of page